- פרסומת -

סוף הדרך | אורית מסמי

על הפודקאסט סוף הדרך -

סוף הדרך הינו פודקאסט הנותן למאזיניו הצצה מיוחדת במינה לעולם המרתק והמורכב של קבורה יהודית בארץ ישראל ובעולם בכלל.
הפודקאסט יגלה למאזינים עולם מופלא אשר בו מסורת, חדשנות, יצירתיות, אדריכלות, והיסטוריה כמובן.
הפודקאסט מוגש ומופק על ידי אורית מסמי, אשר מעבירה את הפודקאסט בעזרת ראיונות מרתקים של אנשי מפתח שונים מעולמות הקבורה, השכול, והפרידה מהחיים. יחד עם מרואייניה, אורית תפריך דעות קדומות, סטיגמות, ואגדות אורבניות שונות, ותחשוף אותנו לרגישות והאנושיות של אנשי המקצוע השונים מהתחום.
בכל פרק תראיין אורית אנשי מפתחי אשר עומדים בעמדות שונות בעולם הקבורה והפרידה מהחיים, יחד ידברו על תחום עיסוקם מזוויות שונות מפתיעות ומעניינות שכנראה שאף פעם לא שמעתם.

אתם מוזמנים להינות מכל פרקי סדרת הפודקאסט המרתק על תחום או עולם שלא הרבה מכירים. מומלץ!

על אורית מסמי -

אורית מסמי היא יועצת לתכנון פרידה מהחיים, אשר מלווה משפחות ברגעים הכל כך קשים של פרידה מאדם אהוב וקרוב ללב, ומסייעת לבני המשפחה להתמודד עם הקשיים השונים אשר מגיעים לאחר פטירת יקירם.

מסמי עוסקת כ – 30 שנים בתחום הקבורה בישראל, כעשור מתוכן כיהנה כסמנכ"ל ומנכ"ל של עמותת "פורום חברות הקדישא בישראל", אשר היא ארגון הגג של חברות הקדישא בישראל. במסגרת תפקידה, הקימה אורית תוכנית הכשרה לעובדי הקבורה במטרה לשפר ולייעל את שרותי בקבורה בארץ. בנוסף, הקימה גם מוקד מידע מיוחד עבור משפחות נפטרים, ואף ליוותה את פיתוח האפליקציה "Graves", אשר עוזרת למשפחות לנווט ולהגיע לקברי יקיריהם.

מעבר למומחיותה ומקצועיותה בתחום החשוב והרגיש הזה, צברה אורית במהלך השנים גם ניסיון רב בהתנהלות ועבודה מול גורמים מוסדיים ומדיניים, במתן שירותים שונים לאזרח, ובהובלת פרוייקטים גדולים ורחבי היקף.

האזנה נעימה!

כל הפרקים
מידע נוסף

מגישה – אורית מסמי.
הפקה – אורית מסמי.
לאתר הפודקאסט – לחץ כאן.
מצאתם טעות? נראה לכם שפיספסנו משהו? כתבו לנו.

תכנים דומים

פודקאסטים דומים באותו נושא שמשתמשים אחרים אהבו

לחזרה לקטגוריה פודקאסטים בנושא דת ואמונה, לחצו כאן.


דילוג לתוכן