- פרסומת -

למה מי מת | יס

על הפודקאסט של למה מי מת -

לצערינו ל"למה מי מת" עדיין לא יצא פודקאסט, אך אנחנו מצפים לו מאוד!
עם כניסתו של עולם הפודקאסטים לעולם הטלויזיה, ואחרי כמה פודקאסטים מוצלחים על סדרות אחרות שלהן, כמו הפודקאסט על הסדרה "שטיסל", שהופק על ידי תאגיד השידור הישראלי "כאן 11", יש לנו למה לצפות.

אך עם זאת, עד שיצא הפודקאסט, ולמי שמעוניין, אנחנו מצרפים לכם פרקים ראשונים של למה מי מת לצפייה ישירה ממש כאן למטה, צפייה מהנה!

על סדרת הטלויזיה למה מי מת -

למה מי מת הינה סדרת קומדיה רומנטית, אותה יצרו יוגב יפת, שראל פיטרמן, ואייל אלטוויל.
בכיכובם של ליהי קורנובסקי, אורי עטיה, קותי סבג, יגאל עדיקא, אורלי זילברשץ, לאה שנירר, משי קלינשטיין, מוריה בן הרוש ועוד!

הסדרה מספרת אודות ההתמודדות של ערן (אורי עטיה) עם מחלת הסרטן שלו, ובמפגש בינו לבין מיכל (ליהי קורנובסקי) אשר נפגשים במקרה במחלקה האונקולוגית של בית החולים.

החיבור יוצא הדופן והמעניין הין השניים לוקח את הדמויות והצופים למסע מסעיר, עצוב, מצחיק, ובעיקר – הרבה אהבה, אופטימיות, ודמעות.

ליהי קורנובסקי ואורי עטיה, הם אלו שיובילו את הסדרה, יחד עם מגוון דמויות מעניינות ושונות.

תקציר סדרת הטלויזיה למה מי מת -

ערן, בחור דיי רגיל, נזרק לאחר שנים של זוגיות על ידי האקסית שלו. ערן גר בדירת חדר וחוסך כל שקל כדי לשלם את השכירות בעיר. כל בוקר של ערן מתחיל ב מספר לא מבוטל של שיחות שלא נענו מהבנק, מביטוח לאומי, מאחותו, מאמא שלו, ומחברו הטוב ביותר – שיקי. לערן יש סרטן, ולא סרטן רגיל, אלא סרטן "יואינג סרקומה" – סרטן הפוקד בעיקר ילדים. הסיכוי של אדם מבוגר לחלות בכזה סרטן הוא כמעט אפסי. למרות שהרופא שלו אומר שסיכויי ההחלמה שלו הם משהו באיזור ה – 5%, ערן בכל זאת בטוח שאת המחלה הזאת הוא הולך לנצח. ולא משנ האם הגידול שלו הגיע כבר לגודל של תפוח אדמה מכובד.

כשערן משתכנע לבסוף להגיע לבית החולים, הוא פוגש את מיכל. מיכל היא חולה סרטן "ותיקה" במייד לוקחת אותו תחת כנפיה. ערן ומיכל כנראה לא היו נפגשים אם לא המחלה, ומסתמן שמיכל היא הדבר הכי טוב שקרה לערן, שאותה מצא במקום הכי פחות צפוי. כמובן שמתפתחת אהבה, אבל קצת אחרת – כזאת שלא ברור לאן, איך, ואם היא מתקדמת.

"למה מי מת" חושפת בדרכה הקומית את כל הסובבים אשר קוברים את החולה בטרם עת, את החברים שמנצלים אותו בשביל קנאביס רפואי, ההתמכרות לכורכום, האוננות בבנק הזרע, הכח הגדול של תעודת הנכה, והמשפחה שלא נותנת מנוח ואפילו לוחצת. האמא הלוחצת (אורלי זילברשץ), שעושה הכל כדי להציל את הבן החולה והאבוד שלה, אבא (יגאל עדיקא) שנכנס לחייו בדיוק ברגעים הכי לא מתאימים, ושיקי (קותי סבג) החבר הטוב ביותר של ערן, שכל כך רוצה לעזור, אך רק גורם לו להרגיש יותר גרוע ורע עם עצמו.

על הדמויות המרכזיות של למה מי מת -

ועוד מגוון שחקנים! יתעדכן כאשר הסדרה תעלה לאוויר!

צפייה מהנה!

כל הפרקים

טריילר הסדרה למה מי מת -

קדימון של הסדרת הקומדיה הרומנטית המדוברת של השנה מבית "Yes".
בטרייל מציגים את שתי הדמויות המרכזיות של הסדרה – ערן (אורי עטיה), ומיכל (ליהי קורנובסקי).

צפייה מהנה!

למה מי מת - הסיפור מאחורי הסדרה -

עוד טיזר לסדרה המדוברת מבית "Yes", הקאסט והיוצרים מדברים על הסדרה והמשמעות שלה בעיניהם!
קטעים קצרים מתוך העונה המגיע ממש עכשיו, הצצות, שחקנים, במאים, יוצרים, ועוד!

צפייה מהנה!

למה מי מת פרק 1 לצפייה ישירה -

בפרק הבכורה והראשון של הסדרה המדוברת מבית חברת התקשורת "Yes", מציגים לנו את ערן לוי (אורי עטיה), שלא חושב שהחיים שלו יכולים להתדרדר יותר ממה שהם עכשיו. עד שהודיעו לו שהוא חולה במחלת הסרטן.
ערן נלחם כדי לנסות ולשמר את שגרת חייו כמו שהיא. ואז הוא פוגש את מיכל (ליהי קורנובסקי) – חולת סרטן ותיקה, שמאלצת אותו להתסכל למציאות בשתי העיניים כמעט בלי לפחד.

כל זאת ועוד הפרק הראשון של הסדרה הקומית רומנטית חדשה ממש כאן למטה, צפייה מהנה!

למה מי מת פרק 2 לצפייה ישירה -

בפרק השני של הסדרה המדוברת מבית חברת התקשורת "Yes", ערן נאלץ לספר לחברו הטוב שיקי (קותי סבג) על מחלת הסרטן, ושיקי מתקשה לקבל את הבשורה. ערן מוצא נחמה ושקט בפגישה של "השדות" – חלולת סרטן ותיקות, בבית של מיכל. היחסים בין מיכל לערן מתחממים!

כל זאת ועוד הפרק השני של הסדרה הקומית רומנטית חדשה ממש כאן למטה, צפייה מהנה!

מידע נוסף

יוצרים – יוגב יפת, שראל פיטרמן, ואייל אלטוויל.
חברת הפקה – "ארצה הפקות".
מפיקים – שי אינס, מיכאל תפוח, דפנה פרנר.
הפקה – חברת התקשורת הישראלית "Yes".
לאתר החברה – לחץ כאן.
מצאתם טעות? נראה לכם שפיספסנו משהו? כתבו לנו.

צפייה ישירה
למה מי מת יס yes סדרה

היכן ניתן לצפות בפרקים המלאים של הסדרה למה מי מת 2021

למי שמעוניין במקביל או בנוסף לשמיעת הפוקדאסטים של תוכנית הריאליטי  – יש גם אפשרות לצפות בחינם וללא כל עלות בכל הפרקים המלאים של הסדרה ״למה מי מת״ – ניתן למצוא את הפרקים המלאים של הסדרה למה מי מת באתר חברת יס וגם באפליקציות השונות – מצורף קישור לצפייה בחינם בפרקים כאן:

צפייה ישירה בכל פרקי למה מי מת 2021

תכנים דומים

פודקאסטים דומים באותו נושא שמשתמשים אחרים אהבו

לחזרה לקטגוריה פודקאסטים בנושא ריאליטי וסדרות טלויזיה, לחצו כאן.


דילוג לתוכן