- פרסומת -

מצולמים עונה 2 | הוט

על הפודקאסט של מלולמים עונה 2 -

לצערינו למצולמים עדיין לא יצא פודקאסט, אך אנחנו מצפים לו מאוד!
אחרי הפודקאסט המוצלח של הוט – HOT על הסדרה "נורמלי", יש למה לצפות.

אך עם זאת, עד שיצא הפודקאסט, אנחנו מצרפים לכם פה את שני הפרקים הראשונים בסדרת הקומדיה הדרמטית המדוברת והמצליחה מבית חברת התקשורת הישראלית "הוט".

מצולמים עונה 2 פרק 1 כאן לצפייה ישירה למטה!

על סדרת הטלויזיה מצולמים עונה 2 -

מצולמים הינה תוכנית קומדיה דרמטית מסוג "מוקומנטריה" מבית חברת התקשורת "הוט – HOT", המתעדת את חייהם של מספר דמויות שונות המגולמות על ידי שלישיית מה קשור – ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי, ואסי ישראלוף, שהם גם יוצרי הסדרה כמובן.

הסדרה מספרת אודות מספר דמויות ססגוניות ושונות, שאת כל אחד מהדמויות בסדרה משחק חבר משלישיית "מה קשור", באופן קומי ומצחיק, אך דרמטי ורציני. 

שלישיית מה קשור הם אלו שיובילו את רוב רובה של הסדרה, אך יהיו עוד כמה שחקנים לדמויות משניות.

תקציר סדרת הטלויזיה מצולמים עונה 2 -

הסדרה הדוקומנטרית – קומית – דרמטית המצליחה חוזרת בעונה שנייה עם 14 פרקים, ודמויות מתוסרטות חדשות שטרם נראו וטרם הכרנו. שלישיית מה קשור, משחקים את הדמויות, שמצלמות את עצמן בשלל סיטואציות מצחיקות, מרגשות, דרמטיות, ושמחות. הסיפור המתפתח של הדמויות יוצר מבט סאטירי ומצחיק. אך באותה נשימה גם נוקב ורציני על החברה הישראלית.

הסדרה מופקת על ידי היוצר של "מחוברים" – רם לנדס מחברת ההפקות "קודה תקשורת", וערוכה על ידי העורך הראשי של "מחוברים" – עמי טיר.
במאי הסדרה הוא גם התסריטאי הראשי של שלישיית מה קשור – אורי כץ מ"עם סגולה" ו"הישראלים". יחד איתו כותבים גם רשף שי, יגאל שפירא, ונטלי מיכאלשווילי.

חברי שלישיית מה קשור, שהם גם היוצרים של הסדרה המצליחה, מעורבים בכל שלבי ההפקה – מבניית הדמויות, דרך התסריט והבימוי, ועד לעריכת הפרקים.

על השחקנים המצולמים המרכזיים -

השחקנים העיקריים של הסדרה הם שלישיית מה קשור:

אך לא רק. בנוסף לשלישיית מה קשור, לעונה החדשה מצטרפים מספר שחקנים נוספים לקאסט – אורי גבריאל, נועה קולר, קובי פרג', גברי בנאי, ג'ייד דייכס וויקס ועוד!
 

על הדמויות המצולמות עצמן -

במטבח -

עידו (שלום מיכאלשווילי) – "שף באבי", ושירי (ג'ייד דייכס וויקס) – אישתו, הם זוג צעיר והורים טריים לילדם השני.
עידו הוא סו-שף של אחת המסעדות הנחשבות בארץ של השף יוסי שיטרית. לעידו הובטח סניף נוסף של המסעדה, אשר בו הוא יהיה סוף כל סוף השף הראשי. שירי היא קונדיטורית במסעדה מצליחה בתל אביב, אשר חזרה לעבוד בכל הכח אחרי הילד הראשון, וההריון השני לא הגיע בעיתוי כלכך מוצלח לטעמה. עידו, אשר רוצה משפחה גדולה, הבטיח לשירי שהפעם הוא יקח את חופשת הלידה במקומה. הוא רואה את עצמו כ – "הגבר החדש" וליברל, בדיוק ההיפך מאביו ניסים (גברי בנאי) גבר מיושן בעל תפיסות שוביניסטיות. בזמן שעידו מטפל בילדים, והקריירה שלו לא הולכת כפי התכנן, או שיותר נכון – לא הולכת, שירי הופכת להיות קונדיטורית כוכבת בתחומה. עידו מתחיל לצבור קנאה וטינה כלפי אשתו, אבל אז מתפרצת מגפת הקורונה ומשנה את כל מה שהכירו. עידו ושירי יאלצו לעבוד יחד בכל כוחם כדי לשרוד את המשבר הזה.

בכדורגל -

אלון לחמי (שלום מיכאלשווילי) – גבר בן 43, מאמנה של קבוצת הכדורגל "בני מוסמוס". לחמי ידוע בתור מאמן עם פה גדול עם קריירה דיי מפוארת התחום. הוא היה מאמן את בית"ר ירושלים ואפילו היה אמור לאמן את נבחרת ישראל. אבל בגלל פליטת פה גזענית אחת יותר מדי, הוא נזרק מבית"ר. לאחר שנה כמאמן מובטל, שלא מצא קבוצה לאמן, הוא מקבל הזדמנות לתקן את התדמית ב"בני מוסמוס", קבוצה בליגה הלאומית מהמגזר הערבי. 
עבדול רג'וב (אסי ישראלוף) – הבעלים של הקבוצה, רוצה לחזק את הקבוצה ולהביא אותה לקידמת הענף, ומחתים את פיני קטן (ציון ברוך) – כדורגלן יהודי בלאגניסט עם בעיות משמעת, כושר שיפוט לקוי מאוד וחסר מוסר עבודה. 
ככל שהעונה מתקדמת, לחמי והקבוצה יצליחו להתחבר ולהגיע להישגים, עד שמגפת הקורונה תשבית את הליגה. כשהכדורגל יחזור לבסוף, קבוצת "בני מוסמוס" יצטרכו לשחק על גביע המדינה מול בית"ר ירושלים, האקסית של לחמי המאמן. האם הוא ישאר נאמן לקבוצתו? או שמא האקסית תיקרוץ לו מזווית העין?
מצולמים עונה 2 הוט hot סדרה
אלון לחמי (שלום מיכאלשווילי) - מאמן "בני מוסמוס".

בבידור והפעלת ילדים -

בני עייש (ציון ברוך) – ידוע בתור "בני בום" אשר במשך כמעט שני עשורים כיכב ככוכב הילדים הכי גדול בישראל. אך הזמן עושה את שלו, והכוכב של בני מתחיל ליפול. נפילות ואכזבות רבות גורמות לו להתמכר למשככי כאבים, ולספידים ולממריצים שונים כדי להתאזן. הוא מתחיל לקרטע ולזייף, ואם יש קהל אשר ישר מרגיש זיוף, כמובן שהם הילדים. בני מתחיל לאבד את המעמדו, דלתות מתחילות להיסגר, או יותר נכון להיתרק בפניו. כוכבים צעירים שהוא בעצמו גידל וטיפח עוקפים אותו בפופולריות ובפירסום. הוא עייף, בודד ומנסה נואשות להמציא את עצמו מחדש, לעשות את הקאמבק של חייו, ואז מגיעה הקורונה. 

בזוגיות ליברלית -

מני (ציון ברוך) ומשה (אורי גבריאל) – העונה השניה של מני ומשה נפתחת במשבר בזוגיות. מני שכבר נהיה שותף של משה בצ'יינג', מתבאס ומתלונן שמשה לא נותן לו מספיק כבוד וקרדיט. במהלך העונה ירגישו השניים את פער הגילאים אשר ישחק תפקיד מרכזי. מני הצעיר רוצה לחיות, להינות, ולעשות כל מיני דברים, לעומת משה המבוגר שמעדיף בעיקר לנוח בבית. מני מקבל הצעת עבודה חדשה, ומשה חושד שההצעה היא בכלל ובגלל רקע רומנטי. החשדות והריבים לבסוף יובילו למשבר ולפרידה. אך עם התפרצות הקורונה השניים יחזרו להסתכל על מערכת היחסים שלהם באור קצת אחר, יותר כמו פעם.
מצולמים עונה 2 הוט hot סדרה
מני (ציון ברוך) ומשה (אורי גבריאל) - זוג במשבר.

בכבאות האש ובעיות פוריות -

סבי הכבאי (אסי ישראלוף) – כבאי לוחם אש, ואשתו מירב (נועה קולר) – מורה לביולוגיה. שניהם מתגוררים בעוטף עזה. בין טילים, רקטות, מרגמות, ובלוני תבערה הם מנסים להביא ילד לעולם. בבדיקות פוריות שהם מבצעים כאשר לא מצליחים להיכנס להיריון, מגלים שהבעיה היא אצל סבי. לסבי נפגעים האגו והגבריות מאוד. שניהם יעברו יחד תהליכים מסובכים, ומורכבים, והכל בשביל להיכנס להריון. משבר הקורונה דווקא מרגיע את איזור העוטף. מזה זמן רב שסבי ומירב לא חוו כזה רוגע, הם מגלים את הזוגיות שלהם מחדש.
מצולמים עונה 2 הוט hot סדרה
סבי הכבאי (אסי ישראלוף) ואישתו מירב (נועה קולר).

בחיי הלילה -

דודי אליהו (אסי ישראלוף) – הוא בליין ובעלים של בר "ברחויה", בר מוכר ומצליח בירושלים, אותו הוא מנהל יחד עם אחיו שליו (קובי פרג') בשותפות מלאה. ההצלחה של הבר תלויה ומבוססת על החיבור, היחס הבין אישי, והכריזמה של דודי עם קהל הלקוחות, אך גם על הניהול מדוקדק של שליו. פער הגילאים בין האחים הוא קטן – דודי בן 35 ושליו בן 37. אבל יש ביניהם מרחק עצום שאינו קשור לגיל אלא לאופי. בעוד ששליו הוא איש משפחה, נשוי ואב לשני ילדים, דודי הוא רווק מבוקש ובליין, שעבורו בחורות וסמים זו דרך החיים. אחרי מותו של אביהם, דודי מתחיל לחזור בתשובה. ככל שדודי נכנס יותר עמוק לתוך הדת, העסק הולך ומתחיל להתדרדר ותהום נפערת בינו לבין אחיו.

גם העונה, סיפורן ההולך מתפתח של הדמויות השונות והמגוונות יוצר מבט קומי, סאטירי, נוקב וחומל על החברה המודרנית והישראלית בפרט. רק שהעונה הזאת נוסף עוד מרכיב שהפך כבר לחלק בלתי נפרד מהמציאות שלנו בשנה האחרונה. נגיף הקורונה. ואיתו סגרים, היפוכונדריות, פחדים, בילבול, אבל גם לא מעט רגעים מצחיקים.

מצולמים עונה 2 הוט סדרה
כל הפרקים

טריילר הסדרה מצולמים עונה 2 -

חברת הוט וההפקה טרם הוציא טריילר לסדרה, או מידע נוסף לגביה.

בינתייםך למי שאינו הכיר את הסדרה, או שרוצה לצפות בשנית שוב, אנו מצרפים לנוחיותכם את שני הפרקים הראשונים של העונה הראשונה של הסדרה. רק כדי שתבינו על מה מדובר.

העמוד ממשיך להתעדכן מידי שבוע עד יציאת הסדרה וסיומה, הישארו מעודכנים!

פרק ראשון של העונה השנייה של מצולמים – מצולמים 2 לצפייה יישרה ממש כאן למטה!

צפייה מהנה!

מצולמים פרק 1 לצפייה ישירה -

בפרק הראשון של סדרת הדרמה-קומית המצחיקה הסאטירית והמדוברת מבית "הוט", נכיר את כל הדמויות עליהן מספרת הסדרה.

צפייה מהנה!

מצולמים פרק 2 לצפייה ישירה -

בפרק השני של סדרת המערכונים הסאטירית המדוברת מבית "הוט", נמשיך להכיר את הדמויות, להבין את ההתמודדיות שלהן, נשמח איתן, נתעצב עימן, ומה שבטוח – נצחק הרבה!

צפייה מהנה!

מצולמים 2 פרק 1 לצפייה ישירה -

בפרק הראשון של סדרת המערכונים הסאטירית המדוברת מבית "הוט", נכיר את הדמויות החדשות אשר מגולמות על ידי שלישיית מה קשור. במצולמים ישנם 6 דמויות קומיות וסאטיריות מצחיקות ומרגשות אשר מצלמות את עצמן בשלל סיטואציות ואירועים מצחיקים קומיים ויוצאי דופן, על אורח החיים המודרני, והישראלי בפרט.

לעונה החדשה מצטרפים מספר שחקנים נוספים לקאסט השחקנים – נועה קולר,  קובי פרג', גברי בנאי, ג'ייד דייכס וויקס ועוד!

צפייה מהנה!

מידע נוסף

יוצרים – ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף.
הפקה – חברת התקשורת הישראלית "הוט"
לאתר החברה – לחץ כאן.
מצאתם טעות? נראה לכם שפיספסנו משהו? כתבו לנו.

צפייה ישירה
שקופים הוט סדרה

היכן ניתן לצפות בפרקים המלאים של הסדרה מצולמים עונה 2 2021

למי שמעוניין במקביל או בנוסף לשמיעת הפוקדאסטים של תוכנית הריאליטי  – יש גם אפשרות לצפות בחינם וללא כל עלות בכל הפרקים המלאים של הסדרה ״מצולמים עונה 2״ – ניתן למצוא את הפרקים המלאים של הסדרה מצולמים עונה 2 באתר חברת הוט וגם באפליקציות השונות – מצורף קישור לצפייה בחינם בפרקים כאן:

צפייה ישירה בכל פרקי מצולמים עונה 2 2021.

תכנים דומים

פודקאסטים דומים באותו נושא שמשתמשים אחרים אהבו

לחזרה לקטגוריה פודקאסטים בנושא ריאליטי וסדרות טלויזיה, לחצו כאן.


דילוג לתוכן