- פרסומת -

קוקה בע"מ עונה 2 | הוט

על הפודקאסט של קוקה בע"מ עונה 2 -

לצערינו לשקופים עדיין לא יצא פודקאסט, אך אנחנו מצפים לו מאוד!
אחרי הפודקאסט המוצלח של הוט על הסדרה "נורמלי", יש למה לצפות.

אך עם זאת, עד שיצא הפודקאסט, אנחנו מצרפים לכם פה את שני הפרקים הראשונים בסדרת הדוקו ריאליטי המצליחה והמבוקשת מבית "הוט".

על סדרת הטלויזיה קוקה בע"מ 2 -

קוקה בע"מ עונה 2 הינה תוכנית דוקו-ריאליטי בועטת, מותחת, ומצחיקה מבית חברת התקשורת "הוט", בכיכובם של ליאור ומשפחת קוקה כולה.

הסדרה עוקבת אחר ליאור קוקה – מלכת הקינוחים, בעלת 6 סניפים כבר בגיל 25, אשר חוזרת בגין מגפת הקורונה למעלה אדומים לבית משפחת קוקה.

קוקה בע"מ עונה 2 היא דוקו-ריאליטי, אשר מספקת הצצה אמיתית לאחת המשפחות הכי מתוקשרות ומדוברות ברשת – משפחת קוקה הישראלית והחמה, העצבנית, והמצחיקה. לצד שמחת החיים ורוח השטות המרחפת סביב הבית, יש גם אינספור רגעים אינטימיים, מרגשים, ואמיתיים, ומלא בישולים וריבים קולניים יחד עם נשיקות וחיבוקים חמים.

על הדמויות בקוקה בע"מ עונה 2 -

הדמויות הסדרת הדוקו-ריאליטי מבית "הוט" הם כמובן בני משפחת קוקה:

  • ליאור קוקה – כמעט ואין צורך להציג – יזמית, קונדיטורית מצליחה, ואושיית אינסטגרם בעלת יותר מ – 300 אלף עוקבים. בעלת 6 עסקים מצליחים ומוכרים, שהפכו אותה מנערה אנונימית ממעלה אדומים לאימפריית של קינוחים באינסטגרם ובכלל.
  • משה קוקה – אב המשפחה, מובטל עם לב ענק מזהב, אשר עזב את עבודתו בשיפוצים. העצלן והחסכן של הבית, זה שמקבל את ההחלטות בבית, או שמא רק חושב ככה..?
  • גלית קוקה – אם המשפחה וה – שומרת של מעלה אדומים. מסתובבת חמושה ושומרת על ביטחון התושבים בעיר. אמא חמה ולבבית, אך גם לביאה לוחמת ובלתי מתפשרת. גם גלית אושיית רשת לא קטנה כלל.
  • רוי קוקה – אח של ליאור, בן 21, ומקור ההשראה של בני הבית. אמנם הוא נולד עם שיתוק מוחין, אז בכל זאת תמיד מסתכל על חצי הכוס המלאה. והכל עם כריזמה והומור קסומים אשר יחודיים רק לו. יש לו קושי לקבל את "ליור קוקה התל-אביבית מהמרכז", וחולם יותר בקטן על לפתוח קיוסק ודוכן "ווינר".
  • נועם קוקה – האחות הצעירה של המשפחה, בת 18, אשר כל עיסוקה הוא בטלפון, בחבר, ובדרך להיות מפורסמת אפילו עוד יותר מאחותה הגדולה ליאור.

קוקה בע"מ 2 תקציר -

העונה השנייה ממשיכה לעקוב אחרי משפחת קוקה וליאור קוקה בפרט, אשר מתמודדת עם סגירת העסק המצליח שלה, ומנסה להמציא את עצמה מחדש. משה וגלית – הוריה של ליאור, ממכישים בריבים על הסוני ומיה. נועם הצעירה פורצת בקריירה מפתיעה מאוד. רוי אחיה של ליאור צוחק על כל בני משפחת קוקה, כל הדרך אל הבנק מסתבר. מיה הופכת לאושייה וכוכבת רשת מצליחה, בעוד עדיאל… טוב זה כבר משהו שעדיף לראות מאשר לדבר עליו.

צפייה מהנה!

קוקה בע"מ עונה 2 הוט HOT סדרה פודקאסט
כל הפרקים

טריילר הסדרה קוקה בע"מ 2 -

קדימון של סדרת הדוקו-ריאליטי המדוברת של תקופת הקורונה מבית "הוט".
בטריילר מציגים את בני המשפחה, ונותנים מעט רקע, וטעימה לעונה הקרבה.

צפייה מהנה!

קוקה בע"מ עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה -

בפרק הראשון של סדרת הדוקו-ריאליטי המדוברת מבית "הוט", נשוב לעקוב אחרי המשפחה הכי מדוברת ברשת ובטלויזיה, משפחת קוקה המצחיקה, העצבנית, המרגשת, והכי ישראלית שיש!

ליאור מחפשת את כיוונים חדשים לשיחזור הצלחת העסק הנאלצה לסגור בעקבות הקורונה, מיה ונועם מתחילות לפרוץ, ורוי מבשל משהו מאחורי הקלעים.

צפייה מהנה!

קוקה בע"מ עונה 2 פרק 2 לצפייה ישירה -

בפרק השני של סדרת הדוקו-ריאליטי המדוברת מבית "הוט", נשוב לעקוב אחרי המשפחה הכי מדוברת ברשת ובטלויזיה, משפחת קוקה המצחיקה, העצבנית, המרגשת, והכי ישראלית שיש!

ליאור בוחנת כיוון מבטיח, נועם ומיה ממשיכות בשלהן, רוי מתחיל ללכת בכיוון מעניין, וגלית ומשה ממשיכים לריב ולנצח על כל המקהלה.

צפייה מהנה!

מידע נוסף

יוצרים – חברת התקשורת הישראלית "הוט".
הפקה – יוני פארן, חברת התקשורת הישראלית "הוט"
לאתר החברה – לחץ כאן.
מצאתם טעות? נראה לכם שפיספסנו משהו? כתבו לנו.

צפייה ישירה
שקופים הוט סדרה

היכן ניתן לצפות בפרקים המלאים של הסדרה קוקה בע"מ עונה 2 2021

למי שמעוניין במקביל או בנוסף לשמיעת הפוקדאסטים של תוכנית הריאליטי  – יש גם אפשרות לצפות בחינם וללא כל עלות בכל הפרקים המלאים של הסדרה ״קוקה בע"מ עונה 2״ – ניתן למצוא את הפרקים המלאים של הסדרה באתר חברת הוט וגם באפליקציות השונות – מצורף קישור לצפייה בחינם בפרקים כאן:

צפייה ישירה בכל פרקי קוקה בע"מ עונה 2 2021

תכנים דומים

פודקאסטים דומים באותו נושא שמשתמשים אחרים אהבו

לחזרה לקטגוריה פודקאסטים בנושא ריאליטי וסדרות טלויזיה, לחצו כאן.


דילוג לתוכן