פודקאסט עם פופקורן | ליאור פרנקל
קצת על ליאור פרנקל -
עורך ומגיש את "פודקאסט עם פופקורן" , יזם, יועץ עסקי, מדריך קריירה, ואחד מהאנשים המשפיעים בימינו בתחום הדרכה הטכנולוגית. בהווה, ליאור שותף בבית הספר לעולם החדש – Jolt, ומכהן בתור ה – CPO.
בין היתר ליאור מעביר הרצאות בנושא, בארץ ובחו"ל (TEDx, H-Farm, WebSummit, Junction, ועוד),
וכתב רב מכר בשם "אני רוצה הכל", אשר יצא בהוצאה לאור פרטית, וכרגע נמכר כעותק דיגיטלי באתר של ליאור.
בעברו, לפני שהצטרף ל – Jolt, ליאור ייסד והיה מנכ"ל בבית הספר דיגיטאלי לעצמאיים בתחום הקריאייטיב – "nuSchool", בו ניהל, הדריך, והיה למנטור של עשרות אלפי תלמידים מרחבי העולם ומהארץ כמובן.
קצת על "פודקאסט עם פופקורן" -
בפודקאסט, ליאור פרנקל, מראיין בכל פרק אנשים מעניינים ומיוחדים, אשר מתחזקים בהצלחה קריירות מיוחדות ומשולבות. לדוגמא – ליאור מנסה להפיק וללמוד כמה שיותר מידע מכל ראיון עם כל אורח, להשראה וידע. בכל פרק תישאל שאלה מהותית אשר תוביל ותמקד את הראיון.
האזנה נעימה!
האם פוליטיקה ארגונית היא בהכרח תככים ומזימות? איך מקדמים רעיון חדש שיש לנו? איך כדאי לתקשר את הרעיון לקולגות? ללקוחות? למנהלות? איך לומדים לקבל לא? ואיך מקדמים רעיונות כשאין משאבים?
פוליטיקה נולדה כמשהו בריא וטוב ביוון העתיקה – דיון לוגי בין אזרחים על טובתה של המדינה – אבל כבר באימפריה הרומית היא הפכה לשם קוד לתככים, אינטרסים, ומזימות.
אבל בפופקורן, אנחנו לא רוצים ללמד תככים ומזימות, אלא איך ללמוד לקדם בארגון שלנו יוזמות חיוביות שחשובות לנו – בצורה חיובית, עם עיניים טובות. איך עושים את זה? זה מה שנלמד בפרק הזה –
בפופקורן לייב השלישי אירחתי את ענבל בן דוד, Commercial Operations Director @ Bayer ויו״ר עמותת CMT ישראל. ענבל הצליחה לייצר ולאייש תפקיד ניהול דיגיטל וחדשנות, לבנות לו צוות, ובנוסף להפוך את העובדים בצוות המכירות תחתיה לשגרירי דיגיטל וחדשנות בארגון. בקיצור, היא הצליחה להזיז הרים בארגון פארמה גרמני ותיק, עם 100 אלף עובדים מסביב לעולם. ואם היא הצליחה לעשות את זה שם, כנראה שאפשר לעשות את זה בכל מקום.