- פרסומת -

הבוזגלוס עונה 5 | יס

על הפודקאסט של הבוזגלוס -

לצערינו לבוזגלוס עדיין לא יצא פודקאסט, אך אנחנו מצפים לו מאוד!
עם כניסתו של עולם הפודקאסטים לעולם הטלויזיה, ואחרי כמה פודקאסטים מוצלחים על סדרות אחרות שלהן, כמו הפודקאסט על הסדרה "שטיסל", שהופק על ידי תאגיד השידור הישראלי "כאן 11", יש לנו למה לצפות.

אך עם זאת, עד שיצא הפודקאסט, ולמי שמעוניין, אנחנו מצרפים לכם פרקים ראשונים של הבוזגלוס עונה 5 לצפייה ישירה ממש כאן למטה, צפייה מהנה!

על סדרת הטלויזיה הבוזגלוס עונה 5 -

הבוזגלוס עונה 5, עונה חמישית לסדרת הדוקו-ריאלטי המצליחה מבית "Yes", אותה יצרו סיגל שביט, דפנה פרנר, ושי אינס, ובכיכובם של כל משפחת בוזגלו המורחבת – יעקב, מאור, אסי, אוהד, ואלמוג, יחד עם נשותיהן וילדיהם.

הסדרה עוקבת אחר חייהם של כל משפחת בוזגלו המורחבת – "המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי", כמו שהגדירו אותם לא פעם. המצלמות וההפקה מלווים את המשפחה מקרוב מאוד, ואוספים מגוון רגעים מלאים ברגש, צחוק, ואינסוף דרמות, כמובן.

מי שחושב שכבר ראה הכל, כנראה עוד לא צפה בעונה החמישית של הסדרה! מצלמתו ההפקה יכנסו לרגעים שטרם נחשפו – החל מרגעי הזכייה בהישרדות, ועד חדר הניתוחים עם עדי אישתו של אסי, השחקן והזוכה הגדול בעונה הבלתי נשכחת של הישדרות VIP! 

בעונה החמישית, ההפקה תתלווה אל עדי אישתו של אסי, שמחליטה לעשות מהפך, ובעקבות כך נכנסת לסדרת ניתוחים קוסמטיים. אוהד, ופאני גרושתו, מגלים ששניהם הולכים להיות בעונה החדשה של הישרדות. שניהם מנסים להבין איך שניהם יהיו ביחד על אותו האי, ומי יהיה עם ילדיהם בזמן הצילומים. ההפקה תעקוב גם אחרי אלמוג ונטליה אישתו כשהם מנסים להיכנס להיריון אך ללא הצלחה, ונאלצים להתחיל טיפולי פוריות. וכמובן, מאור ומירן אישתו, שמחליטים לעשות מהלך ולהיפרד מיעקב, אבא של מאור, כסוכנו האישי. יעקב מוצא תפקיד אחר כדי למלא את החלל שהשאיר מאור, בתור הסוכן האישי של חני אישתו שמציירת – איך עולם האומנות יגיב לסוכן החדש בתחום?

כל זאת ועוד בעונה החדשה של סדרת הדוקו המצליחה – הבוזגלוס מבית "יס".

על הבוזגלואים המשתתפים -

יעקב בוזגלו – אב המשפחה ובעלה (בפעם שנייה) של חני בוזגלו.
חני בוזגלו – אם המשפחה ואישתו של יעקב.
אוהד בוזגלו – האח הבכור, והגרוש של פאני בוזגלו.
אסי בוזגלו – האח השני, נשוי לעדי בוזגלו וזוכה הישרדות VIP.
מאור בוזגלו – האח השלישי והכדורגלן המצליח, נשוי למירן בוזגלו.
אלמוג בוזגלו – האח הרביעי, כדורגלן מצליח, נשוי לנטליה בוזגלו.
מירן בוזגלו – נשואה למאור, דוגמנית וקוסמטיקאית.
עדי בוזגלו – נשואה לאסי.
פאני בוזגלו – גרושתו של אוהד.
נטליה בוזגלו – נשואה לאלמוג, מעצבת ובעלת עסק לבגדי ים.

כל הפרקים

טריילר העונה החמישית -

קדימון של העונה החמישית של סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה הבוזגלוס.
בטרייל מציגים את בני המשפחה ורומזים על מה שהולך להיות העונה.

צפייה מהנה!

הבוזגלוס עונה 5 פרק 1 לצפייה ישירה -

"פריים טיים": הפרק הראשון של סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה מבית "יס", נפתח עם העלייה לאוויר של הפרק הראשון של הישרדות VIP, בה אסי זכה. כל משפחת בוזגלו בהתרגשות שיא לקראת הקרנת הפרק הראשון, ובסופו אוהד מגלה לכולם סוד משמעותי וגדול שמזעזע את אסי בעיקר.

צפייה מהנה!

הבוזגלוס עונה 5 פרק 2 לצפייה ישירה -

"סוכן כפול": בפרק השני של סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה מבית "יס", מאור ואלמוג בוזגלו עולים לשחק זה מול זה על הדשא, אך שניהם מסיימים את המשחק מופסדים. יעקוב שמתאכזב, מחליט לסיים את תפקידו כסוכן של אלמוג, ובאופן בלתי צפוי מוצא את מקומו הרחק מתחום הכדורגל. עדי מקבלת החלטה גדולה לבד – לעבור ניתוח מייקאובר כולל, ומנחיתה על אסי את הפצצה, שקבעה כבר תור והוא מממש ובא.
כל זאת ועוד בפרק מספר 2 של העונה החמישית של הבוזגלוס!

צפייה מהנה!

מידע נוסף

יוצרים – סיגל שביט, דפנה פרנר, שי אינס.
הפקה – חברת התקשורת הישראלית "Yes"
לאתר החברה – לחץ כאן.
מצאתם טעות? נראה לכם שפיספסנו משהו? כתבו לנו.

צפייה ישירה
הבוזגלוס עונה 5 יס סדרה

היכן ניתן לצפות בפרקים המלאים של הסדרה הבוזגלוס עונה 5 2021

למי שמעוניין במקביל או בנוסף לשמיעת הפוקדאסטים של תוכנית הריאליטי  – יש גם אפשרות לצפות בחינם וללא כל עלות בכל הפרקים המלאים של הסדרה ״הבוזגלוס״ עונה 5 – ניתן למצוא את הפרקים המלאים של הסדרה הבוזגלוס באתר חברת יס וגם באפליקציות השונות – מצורף קישור לצפייה בחינם בפרקים כאן:

צפייה ישירה בכל פרקי בוזגלוס עונה 5 2021

תכנים דומים

פודקאסטים דומים באותו נושא שמשתמשים אחרים אהבו

לחזרה לקטגוריה פודקאסטים בנושא ריאליטי וסדרות טלויזיה, לחצו כאן.


דילוג לתוכן